Müşteri Memnuniyet Oranı %88

08 Eylül 2014

2014 yılının ilk yarıyılını kapsayan “Müşteri Memnuniyet Araştırması” sonuçlarına göre kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranının %88 olduğu tespit edilmiştir.

2014 yılının ilk yarıyılını kapsayan "Müşteri Memnuniyet Araştırması" sonuçlarına göre kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranının %88 olduğu tespit edilmiştir.

Araştırma kapsamında tüm kurumsal müşteriler ile görüşmeler gerçekleştirilmiş ve bu görüşmelerde kendilerine çeşitli sorular yöneltilmiştir. Key İnternet tarafından sunulan hizmetlerin Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemleri kapsamında ölçümünü amaçlayan sorulara verilen yanıtlar puanlanarak ağırlıklarına göre değerlendirildiğinde %88 memnuniyet oranı hesaplanmıştır.

Yöneltilen sorulara alınan yanıtların değerlendirilmesi sonrasında, ilgili soruya ilişkin memnuniyet oranları:

1. İhtiyaç duyduğumda personeliniz ile hızlıca iletişime geçebiliyorum. (%90,33)

2. İletişim kurduğum personelinizin hitap şeklini uygun buluyorum. (%97,15)

3. İletişim kurduğum personelinizin çalışma alanıma yönelik teknik terim ve bilgi düzeyini yeterli buluyorum. (%89,28)

4. İletişim kurduğum personeliniz tarafından sorunumun kolaylıkla anlaşıldığını düşünüyorum. (%88,08)

5. Bildirdiğim sorunun personeliniz tarafından hızlıca çözüldüğünü düşünüyorum. (%86,43)

6. Bildirdiğim soruna personeliniz tarafından sunulan çözümün ihtiyacımı karşıladığını düşünüyorum. (%86,95)

7. Bildirdiğim soruna personeliniz tarafından sunulan çözümler sonucunda sorunun tekrarlanmadığını düşünüyorum. (%84,10)

10 yıllık kurumsal tecrübesi ve güçlü teknolojik alt yapısını butik hizmet anlayışı çerçevesinde sunan Key İnternet ortaya çıkan yüksek memnuniyet oranına rağmen özellikle diğer konulara göre görece düşük puan aldığı konuları başta kapsayacak şekilde tüm hizmet süreçlerini sürekli iyileştirmektedir. Bu kapsamda TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgelendirme sürecine hız verilmiştir.

EYLÜL 2015 pdf

Güncel Haberler

Burgan Bank`ın Tercihi INVEX Oldu

Yeni Müşterimiz

Burgan Bank`ın Tercihi INVEX Oldu

Kurumsal bankacılık ve yatırım bankacılığı alanlarında sektörün önde gelen bankalarında olan Burgan Bank, INVEX’i tercih ederek değerleme sürecini hızlandırmayı ve verimli hale getirmeyi amaçlamıştır.

Ayrıntı

STATEX Çalışmaları Devam Ediyor

Büyük Veri ve Madenciliği Akademik Kampı

Büyük veri konusunda deneyimli iş geliştirme ekibimiz, EMO’nun Matematik Köyü’nde düzenlediği 4 günlük “Büyük Veri ve Madenciliği” konulu akademik kampa katılmıştır.

Ayrıntı

Yeni INVEX-D Uygulaması Geliştirme Çalışmaları Devam Ediyor

Yeni INVEX-D Uygulaması Test Edilmeye Hazır

Arayüzü yenilenen ve pek çok yeni özellik eklenen INVEX-D yeni sürümü v2 test kullanımına açılma aşamasına gelmiştir.

Ayrıntı

Yeni Özellik

Sokak Görünümü

INVEX-D Uygulaması ayrıntılı çevre incelemesi için sokak görünümü özelliği sunar.

 

Yeni Özellik

Check-in İşlemleri

INVEX-B ve INVEX-D uygulamaları check-in işlemleri için check-in bölgesi, mobil imza ile doğrulama gibi ayrıntılı özellikler içerir.